THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

SHOUT THEM OUT


I made this widget at MyFlashFetish.com.

❤you and me

footprints

3/20/09

gathering

今天和大伙儿去ts
学铭难得回来喔
当然要给面子出来啦 xD
我就知道我不是最后一个的啦==
不要死命吹我咯
我会紧张的=P

今天看了slum dog millionaire
印度戏啊!!!
还得过奥斯卡奖的一部戏
我根本抓不到它的重点咯
整部戏一直回忆过去
想表达什么?

然后就仍然在bowling场徘徊
boss有进步wor
变geng了叻 *hahahas*
吃了mc过后又到打机场去
wah==你们也太激动了吧
那个东西一直被你们打到飞出桌
你们够力狼咯

逛到7点多才各自回家
第一次在巴士上睡到那么爽
不过那时应该很丑咯==

今天知道了一些事情
一直emo
抱歉啦
我没事喔
我知道这一切都不是我要理的范围了
就让它过吧

我要很快乐=)

8 ♡:

bigfoot11 said...

hey guy =D
sorry eh >~<
shouldn't have told u

but never mind wor =)
we had a great day did we? xD

够力==
那个东西给我们弄飞到后面那边两次了 xD
还要你跟我们跑两轮 xP

wohooooo
真的要很快乐了窝! =)))))))))

desmond coming back on june xP

yea leh ==
jz now when go home also damn tired =~=

毅§峰♂ said...

*bahahahas
funny lah you all!
xD

♥ Clara said...

你可以很快樂的
放得開就好了 :)

哈哈
slumdog millionaire你不明白哦
個人覺得蠻有意思的

Hengz-恒♥ said...

几好玩下=)

羡慕T^T……

Y Ä N ° × said...

slumdog millionaire 很好看啊
那很多奖 不愧也
觉得这套戏很真 很有意思

玩得开心就好
=D

Desmond said...

bwahahahaha
BigFoot so noob =D

KherJia Lee said...

slumdog millionaire very nice!!!
very meaningful!! xD
sorry wor,didnt go with u guys

SoYaBeaN said...

wat d hell...
u dun understand slumdog millionaire??/
beh gai!!!

i noe y u emo!!