THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

SHOUT THEM OUT


I made this widget at MyFlashFetish.com.

❤you and me

footprints

2/15/09

valentine'sday


元己 & 我高中男生4x400m 亚军
高中女生4x400m 亚军
初中男生4x400m 冠军





*argh!*
先让我发泄下
没什么只是很压力

情人节快乐啦
happy valentine's day
单身节万岁啦
hoorey for the SINGLE! = =

本来可以放学就回家睡觉
什么都不必想
结果给轩岐拉去time square晃
一开始是starbucks
他一口气喝了一杯latee和卡布奇诺(paisehx 不会spell英文)
过后meet有彬
一路带我们去看gandum
可是我就是没这种童年的孩子
怎么也培养不了感情

过后发生的就懒得提了

7点多左右
我们从the store那里走到brem mall的巴士站
原因是警察查车
干他娘==
整条路死北塞咯
走路都快过搭车

8点多回到家
妈妈以为我拍拖
跟女朋友庆祝情人节

我只好无奈地说
你慢慢等...

今天凯淇[杨]生日喔
happy burfday and happy valentine's day lah!


~ ~


2 ♡:

Pei Chee said...

hoho, u didnt post junior 4*440m picture oh...
hehe, because the photo is at my here..
ang finally u changed blogspot eh!!! good good!!

毅§峰♂ said...

coz wretch too slow for mi><
need wait and wait till no mood write article jor= =